Sunday 3 November 2013

Four- Jealous.

Allie's POV

Wyminęłam tłum, który był zajęty tańczeniem do Till I Die Chrisa Browna, Big Sean i Wiz Khalifa. Justin poklepał mnie po ramieniu i pokazał w kierunku, gdzie Chaz i Ryan ocierali się o dziewczyny. Justin i ja poszliśmy w ich kierunku.

''Co tam Butsie?'' zapytał Justin.

Ryan wywrócił oczami, nienawidzi być tak nazywanym. Odwrócił się i znów zaczął ocierać o Ronnie.

Chaz natomiast wymieniał ślinę z Leah ''Weźcie pokój!'' Justin krzyknął w ich stronę.

Chaz oderwał się od Leah parskając ''I mówisz to ty, wczoraj nie mogliśmy spać przez ciebie i Taylor''

Justin się zarumienił.

Potem zauważyłam,że Ryan ciągnie Ronnie w stronę łazienki, gdy uświadomiłam sobie o co, zrobiło mi się nie dobrze.

Chwilę później piosenka się skończyła a DJ krzyknął do mikrofonu ''Jak się bawicie?''

Wszyscy zaczęli krzyczeć.

''Dobrze a teraz kolejna piosenka będzie nią... Teach Me How To Dougie''

Justin krzyknął pokazując kciuki do góry. Wszystkie dziewczyny spojrzały na niego i zaczęły mu się przyglądać. Trzepotały rzęsami, zalotnie się uśmiechały, nie ważne,że były otoczone przez swoich chłopaków. Justin mrugnął prawie do każdej z nich, nie zwracając uwagi, tak jak one, na ich chłopaków. Męska kurwa.

Chwilę później DJ puścił piosenkę a Justin zaczął tańczyć, wszystkie dziewczyny zaczęły wzdychać i mówić jak bardzo jest gorący, zobaczyłam,że ich partnerzy stoją obok nich i nie za bardzo wiedzą co zrobić.

Gdy piosenka się skończyła DJ krzyknął do mikrofonu ''Okej a teraz coś dla Was gołąbki''

Wszystkie dziewczyny rzuciły się na Justina, prosząc o taniec.

Nagle zobaczyłam,że chłopak, z blond włosami i niebieskimi oczami podszedł do mnie.

''Chcesz zatańczyć?'' zapytał.

''Jasne'' odpowiedziałam, skinąwszy głową.

Poszliśmy na parkiet ''Jestem Cody Simpson'' powiedział z australijskim akcentem.

''Jestem Allie Heart'' odpowiedziałam.Objął mnie w talii a ja położyłam głowę na jego ramieniu.

Pachniał ładnie. Pachniał pociągająco.

''Masz piękne oczy'' powiedział, spoglądając w nie.

Zarumieniłam się, więc natychmiast schowałam twarz we włosach. Był taki słodki i pochodził z Australii.

Gy piosenka się skończyła, oboje odsunęliśmy się od siebie, zaczynając się śmiać.

''To było zabawne'' powiedziałam.

''Yep'' powiedział, przeciągając 'p'

''Jesteś Australijczykiem?'' zapytałam.

''Tak, czy mój akcent az tak bardzo mnie zdradza?''

''Tak'' powiedziałam uśmiechając się ''Ale sądzę,że to słodkie''

Uśmiechnął się wyciągając swój telefon ''Przepraszam ale coś jest nie tak. Mogłabyś mi pomóc?''

''Jasne, o co chodzi?''

''Mój telefon... nie ma w nim Twojego numeru'' powiedział, podajac mi go.

Zarumieniłam się, biorąc od niego telefon. Szybko wpisałam tam swój numer.

''Allie Lucy Heart twoje imię i nazwisko jest tak samo piękne jak ty. '' mrugnął.

Schowałam niesforny kosmyk za ucho ''dziękuje'' powiedziałam, cicho.

''Nie ma za co kochanie'' powiedział, uśmiechając się do mnie.

Nagle poczułam,że ktoś klepie mnie po ramieniu, odwróciłam się widząc Justina z kamienną twarzą.

''Cześć Justin'' powiedziałam, uśmiechając się.

''Cześć Allie'' powiedział sucho, nie uśmiechając się.

Cody zmarszczył brwi ''Nie mówiłaś,że masz chłopaka''

Pokręciłam głową ''To nie jest mój chłopak, to mój przyjaciel. Justin to Cody Simpson, Cody to Justin Bieber''

Cody uśmiechnął się lekko i obaj podali sobie ręce.

''Musimy iśc Allie'' powiedział Justin.

Westchnęłam ''Dobrze, pa Cody'' powiedziałam, odwracając się.

''Zadzwoń do mnie kochanie!'' powiedział Cody po czym również się odwrócił.

Justin wyciągnął mnie z klubu ''Co to do cholery było Allie?'' powiedział szorstko.

Byłam zdezorientowana ''Co?''

''Co ty robiłaś z tym kretynem?'' zapytał zły.

Przewróciłam oczami ''On nie jest kretynem'' odpowiedziałam.

''Tak, on kurwa jest!''

''Nie'' zaprotestowałam ''Kim ty jesteś by oceniać ludzi? Wczoraj pieprzyłeś nowo poznaną laskę!''

''Tu nie chodzi o mnie tylko o ciebie! Chcę Cię chronić!''

''Justin przestań, gdy jesteś z jakąś dziewczyną to nic nie mówię a gdy ja od czasu doc czasu pogadam z jakimś chłopakiem to robisz jakąś aferę!'' krzyknęłam.

''Jestem Twoim przyjacielem! Chronię Cię!''

''Przestań zachowywać się jak mój tata!''

''Woah!'' krzyknął Chaz stając między nami ''O co Wam chodzi?'' zapytał zdziwiony.

''On jest palantem!'' krzyknęłam, wskazując na Justina.

''Ona była z innym facetem!''

Chaz się uśmiechnął ''Stary czy ty czasem nie jesteś zazdrosny?''

''Co? Niby dlaczego miałbym być zazdrosny?''

''Mam dość, wychodzę'' powiedziałam, po czym odeszłam od nich.

Justin's POV

''Justin zatańczysz ze mną?'' krzyknęła jakaś dziewczyna.

''Nie! Wybierz mnie!''

''Nie! Wybierz MNIE!''

''Justin, kocham Cię!''

Te dziewczyny były śmieszne traktowały mnie jak jakiegoś gwiazdora a przecież byłem tylko modelem, zwyczajnym nastolatkiem, byłem gorący to fakt ale byłem normalny.

Wybrałem brunetkę, która pisnęła z zachwytu.  ''Justin, jesteś taki gorący!'' zawołała.

Uśmiechałem się ''Też jesteś niczego sobie'' powiedziałem.

Nagle zobaczyłem Allie, która tańczy z jakimś blondynem, śmiała się i patrzyła prosto w jego oczy. Od razu zostawiłem brunetkę i zacząłem iść w jej stronę. Będąc dość blisko, usłyszałem,że chłopak mówi z australijskim akcentem. Cholera, Allie to kocha.

Nie podoba mi się widok Allie z jakimś innym chłopakiem, to nie to że ją kocham... bo nie kocham... kocham ale jako przyjaciółkę.

Gdy byliśmy już w hotelu, Allie pobiegła do swojego pokoju i zamknęła drzwi przed moją twarzą.

'Allie otwórz!'' krzyczałem waląc w drzwi ''Przepraszam''

''Odejdź!'' krzyknęła.

''Nie odejdę! Słuchaj All ja na prawdę przepraszam!''

Po kilki sekundach drzwi się otworzyły, od razu podszedłem do niej i ją przytuliłem '''Przykro mi, chciałem Cię tylko chronić''

''Wiem Justin ale jestem dorosła, mogę sama o siebie zadbać

''Wiem i przepraszam ale czuję,że muszę o ciebie dbać'' powiedziałem.

''Wybaczam Ci'' powiedziała.

''Jesteś dla mnie jak siostra''

Zły dobór słów, to same kłamstwa. Nie postrzegam Allie w ten sposób, kochałem ją ale nie jak przyjaciółkę... Tak jestem zakochany w Allie Lucy Heart i byłem zazdrosny widząc ją z Codym.


~*~
Hej tu Paulina :)
Jak myślicie czy Justin powie Allie co do niej czuje?

Następny rozdział należy do Dominiki :)
jej ask
jej twitter

CZYTAM=KOMENTUJE



10 comments:

  1. ale słodkie mam łzy w oczach

    ReplyDelete
  2. słiiit ! hahaha nie no fajny rozdział, Jay zakochany w Allie, będzie sie działo mam nadzieje ^^

    ReplyDelete
  3. Jeej, wiedziałam, że ją kocha. XDD czekam na nn [its-like-youre-screaming.blogspot.com]

    ReplyDelete
  4. Świetny oby nie wyznał jej uczuć zbyt prędko bo opowiadanie zrobi się wtedy nudne :c

    ReplyDelete
  5. jaram się *.* Justin jest zakochany w Allie <3

    ReplyDelete
  6. super ciekawe co dalej
    oby jej powiedzial ze ja kocha

    ReplyDelete